poniedziałek, stycznia 30, 2012

Forza 3 - "Paskudny" Lexus IS F 2009 !

Wędrując po aukcjach samochodowych we Forzy 3, szukałem ciekawych nabytków do mojego garażu. Za rozsądne pieniądze znalazłem jedynie trzyletniego Lexusa IS F z kosmicznymi przeróbkami wizualnymi. Poprzedni właściciel przerobił ładnego, nowoczesnego Lexusa w brzydki, ze śmiesznymi i obleśnymi płomieniami o kolorach różu i zielonego, ze spoilerem w stylu ulicznych wyścigówek. Ten samochód był aż tak brzydki, ze musiałem go mieć w swojej kolekcji i odpowiednio go przerobić. Przebijając oferty walecznie walczącego na aukcji licytatora - przeciwnika, udało mi się to paskudztwo nabyć za 57 tysięcy kredytów (Cena z salonu wynosi 52k). Od razu zabrałem się za zmianę wyglądu na ten standardowy, piękny! O to efekty ^^:

Wygląd świeżo po zakupie:

Wygląd po mojej przeróbce:


Więc proszę was, zanim coś zaczniecie malować, zastanówcie się czy wygląd który zrobiliście w ogóle pasuje :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz